

Het rijgedrag, de acceleratie en het energieverbruik hebben invloed op het bereik. Daarom hebben we meer dan 1 miljard kilometer geanalyseerd en de elektronische besturingsparameters geoptimaliseerd. De rijgegevens van meer dan 150.000 chauffeurs zijn bij ons gegevensmodel gebruikt en NIU heeft dus de parameters van realistisch dagelijks rijden gedecodeerd en opgenomen in de configuratie van de U-Series.
DIRECTE ACCELERATIE
Om de efficiëntie van de motor te vergroten, heeft de R & D-afdeling van NIU een nieuwe magneetmotor ontwikkeld. Elk onderdeel van de elektrische aandrijving van de U-Series is ontworpen met precisie. In het achterhoofd houdend het vermogen en energie-efficiëntie in evenwicht te brengen, ervoor te zorgen dat er voldoende stroom beschikbaar is en vermogensverliezen worden geminimaliseerd.
De eigen FOC-controller van NIU managed de BOSCH motor dynamisch om een soepele acceleratie en ongelooflijke rijervaring te creëren.
De eigen FOC-controller van NIU managed de BOSCH motor dynamisch om een soepele acceleratie en ongelooflijke rijervaring te creëren.
Beschikbaar vanaf €2199- incl. btw*
*Exclusief bebat, recytire & transportkosten
Voor meer informatieinfo@futuremobilitycenter.be
Specificaties
Algemeen | |
---|---|
Top snelheid | Klasse A:/ |
Klasse B: 40km/h | |
Bereik | 25-35km |
Laadtijd | 5hr |
Gewicht (zonder batterij) | 51kg |
Maximale belasting | 147kg |
USB poort | 5v 2a aanwezig |
Batterij | |
Capaciteit | 1000Wh |
Cellenfabrikant | Panasonic |
Cellensoort | 18650 |
voltage | 48v |
Amperage | 21Ah |
Laadwattage | 200watt |
Gewicht | 6kg |
uitneembaar | Ja |
Motor | |
---|---|
Fabrikant | Bosch GmbH |
Maximaal vermogen | 1200watt |
Continue vermogen | 800watt |
motoraansturing | FOC-vector |
Frame & banden | |
Bandenmaat voor | 12" 65/95 |
Bandenmaat achter | 12" 65/95 |
remmen voor | 180mm hydraulische schijfrem |
remmen achter | 158mm hydraulische schijfrem |
achtervering | snel reagerende olie |
gedempte schokdempers | |
minimale bodemspeling | 16cm |
zithoogte | 71cm |
Dimensies
